Μας ενημερώνετε τηλεφωνικά ή με email στο [email protected] εάν θέλετε αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων.
Στέλνετε πίσω σε εμάς το προϊόν στην αρχική του κατάσταση και με την απόδειξη μέσα στο δέμα με την εταιρεία που το παραλάβατε με χρέωση στον Κωδικό μας.
Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας και εάν πρόκειται για επιστροφή χρημάτων σας κάνουμε την επιστροφή χρημάτων που είναι η αξία του προϊόντος μείον τα 3€ της μεταφοράς.
Εάν δεν έχετε πληρώσει με κάρτα θα χρειαστούμε το IBAN και την τράπεζα ώστε να σας μεταφέρουμε τα χρήματα.
*Καμία επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή, εάν δεν ακολουθηθεί αυτή η διαδικασία και εάν ο καταναλωτής δεν λάβει επιβεβαίωση από το τμήμα επιστροφών.
Οι επιλογές που υπάρχουν σε περίπτωση επιστροφής ενός προϊόντος είναι οι εξής:
Πίστωση. Πίστωση στο λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Το ποσό που αντιστοιχεί στο προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε θα καταχωρηθεί στον λογαριασμό σας, με σκοπό να το χρησιμοποιήσετε σε επόμενη σας αγορά. Η πίστωση ενεργοποιείται από τη στιγμή που παραλάβουμε την επιστροφή σου και λάβετε σχετικό email από το τμήμα επιστροφών μας και πρέπει να χρησιμοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 3 μηνών.
Αλλαγή με άλλο προϊόν. Eαν έχετε ήδη επιλέξει το προϊόν με το οποίο θέλετε να αλλάξετε την παραγγελία σας, ενημερώστε μας με email στο [email protected] και θα προχωρήσουμε με την αποστολή του νέου προϊόντος εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα στο χρώμα και στο νούμερο που σας ενδιαφέρει και εφόσον έχουμε παραλάβει την επιστροφή σας.
Επιστροφή χρημάτων:Μας ενημερώνετε με email στο [email protected] ή τηλεφωνείτε στο 210-6846532. Τα έξοδα της επιστροφής του προϊόντος τα επιβαρύνεται αυστηρά ο πελάτης. Στέλνετε το προϊόν στην έδρα μας εντός 5 ημερολογιακών ημερών στην διεύθυνση Χαιμαντά 15, Χαλάνδρι και αφού ελέγξουμε το προϊόν και επιβεβαιώσουμε πως βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση όπως αναφέρουμε και παρακάτω σας κάνουμε επιστροφή χρημάτων, εντός 5 εργάσιμων ημερών.
Προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή σας:
-Το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη αρχική του κατάσταση μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
-Το κουτί του προϊόντος θα πρέπει και αυτό να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, χωρίς οποιαδήποτε σημάδια φθοράς. Στην περίπτωση που το προϊόν έχει υποστεί μεταποίηση η φθορά η το κουτί έχει παραμορφωθεί, η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή και το πακέτο θα επιστρέφεται στον καταναλωτή.
-Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές σε μαγιό, κολάν, κορμάκια, καλσόν, κάλτσες και εσώρουχα.
Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή;
Η πρώτη αλλαγή επιβαρύνεται με έξοδα μεταφοράς 3€. Στην περίπτωση που επιστρέψεις κάποιο προϊόν και παραλάβεις το καινούριο, εάν χρειαστείς ξανά αλλαγή θα πρέπει να επιβαρυνθείς το συνολικό κόστος της μεταφοράς 6€.
Αφορά μεταφορές που γίνονται ΜΟΝΟ μέσω των συνεργαζόμενων εταιρειών courier με τα Really Boutique.
Προσοχή:
Η διαδικασία επιστροφών της εταιρείας μας, προστατεύει τον καταναλωτή από τυχόν λάθη αλλά και από τον κίνδυνο να χαθεί κάποιο πακέτο ή να καθυστερήσει αδικαιολόγητα η επιστροφή του. Οποιαδήποτε επιστροφή εκτός του συστήματος μας, δεν θα γίνεται δεκτή.
Σε περίπτωση που επέλεξες κάποια άλλη μεταφορική εταιρεία, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφεις, καθώς και στην περίπτωση αδυναμίας παράδοσης του δέματος στον χώρο μας για οποιοδήποτε λόγο, το δέμα θα επιστρέφεται σε εσάς καθώς δεν γίνεται να το παραλάβουμε από το εκάστοτε κατάστημα της μεταφορικής που διαλέξατε.
*Δεν γίνεται δεκτή αλλαγή προϊόντος του eshop σε φυσικό κατάστημα.
*Οι τιμές των προϊόντων του eshop ενδέχεται να διαφέρουν από αυτές του φυσικού καταστήματος.
Πώς θα γνωρίζω ότι έχει γίνει παραλαβή του επιστραφέντος προϊόντος;
Όταν το προϊόν φτάσει στην αποθήκη μας και αφού επεξεργαστούμε την επιστροφή σας, θα ενημερωθείτε με email.
Πατήστε εδώ για τη Φόρμα Επιστροφής
* Οι όροι και η πολιτική επιστροφών μπορεί να αλλάξουν χωρίς ειδοποίηση.